divendres, 13 d’abril del 2012

Facebook compra Instagram per 762 milions d'euros

   La xarxa social Facebook ha arribat a un acord per a adquirir l'aplicació per a compartir fotografies des de dispositius mòbils Instagram per aproximadament 1.000 milions de dòlars (762 milions d'euros) , segons ha informat la companyia en un comunicat. La xarxa social creada per Mark Zuckerberg informa de que adquirirà la 'divertida i popular' aplicació per mitjà d'una combinació d'efectiu i accions de Facebook i espera que l'operació, que està subjecta a les condicions habituals de tancament, concloga a finals d'este trimestre. El fundador i conseller delegat de Facebook, Mark Zuckerberg, ha publicat en el seu perfil de la xarxa social un comentari sobre esta operació en què reconeix que està 'emocionado' de poder compartir la notícia de la compra d'Instagram i d'anunciar que el seu 'talentoso equipo' se sumarà a Facebook. 'Durante anys ens hem centrat a crear la millor experiència perquè compartiu fotos amb els vostres amics i famílies. Ara, podrem treballar de forma més pròxima amb l'equip d'Instagram per a oferir també les millors experiències per a compartir belles fotos de dispositius mòbils amb la gent, segons els vostres intereses', assenyala.
    Zuckerberg defén que ambdós productes es complementen mútuament i incidix en que mantindrà i augmentarà les fortaleses i les característiques d'Instagram en compte de limitar-se només a integrar tota la companyia en Facebook.
    Per a això, s'ha compromés que Instagram cresca de forma 'independiente', perquè seguisca connectada amb altres xarxes socials, mantinga la possibilitat de no compartir les fotos en Facebook si no es desitja i tinga els seus propis seguidors, independentment de que siguen amics o no de l'usuari en la xarxa social. Així mateix, assegura que intentaran aprendre d'Instagram per a crear característiques semblants en altres dels seus productes, alhora que ajudarà a l'empresa amb seu a San Francisco a continuar creixent amb l'ajuda de l'equip i les infraestructures de Facebook.
    Este és una fita important per a Facebook perquè és la primera vegada que adquirim un producte i una empresa amb tants usuaris. No tenim previst fer moltes més operacions com esta, inclús cap. Però oferir la millor experiència possible de fotos és una de les raons per les quals molta gent ama Facebook i sabíem que valdria la pena unir estes dos compañías', remarca.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada